Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Каталог статей
В. Нестайко «Таємниці лісею «Кондор»
В. Нестайко «Таємниці лісею «Кондор» Урок –гра. Літературні піжмурки. 2-й клас Мета: навчати самостійно працювати з дитячою книгою В. Нестайка «Таємниці лісею «Кондор», розвивати уміння за поданими описами впізнавати героїв прочитаного твору, виховувати вміння дружити, мирно спілкуватися в колективі. Обладнання: книги В. Нестайка «Таємниці лісею «Кондор», ВД «Школа»,2009, написи з назвами команд. Хід уроку 1. Організація класу. 2. Повідомлення завдань уроку. - На протязі 2-х останніх місяців ви читали із великим захопленням про героїв Скелястої Гори у розкішному Мармуровому Палаці, про пригоди та таємниці, які там відбувалися. - Сьогодні команди зібралися для того, щоб показати свої знання по прочитаній книзі, поділитися враженнями , продемонструвати уміння впізнавати нових героїв.
3. Основна частина уроку. Гра «Літературні піжмурки» По черзі команди отримують завдання. За правильну відповідь команда отримує 1 бал, якщо відповідь неправильна, на питання відповідає інша команда. - Добрячий, нікому не чинив зла,найбільший, найсильніший, найрозумніший серед птахів. (Президент Пташиної Республіки Грифон Грифонович Кондор ). - Він шепелявив, хотів навчатись у школі, був вередливим влаштовував істерики, єдиний коханий синочок. (Малий Грифа.) - Йому понад 200 років, сідав на капелюха самому Наполеону Бонапарту, гарно розповідав про свої історичні зустрічі, дзьобнув імператрицю Катерину Другу у 1775 році, коли вона наказала ліквідувати Запорізьку Січ. ( Карл Карлович Воронюк, директор пташиного лісею. - Справжні іноземці, весь час розповідають різні цікавинки з життя країн, мови яких викладали. (Вчителі іноземної мови мадам Какаду і сеньйор Фламінго.) - Він придумував такі метиковані задачі, що пташенята дуже швидко навчились рахувати, додавати, множити, ділити. (Вчитель математики Тук Тукович Дятел.) - На уроках вони не лише розказували, а й показували відеофільми, зняті під час пташиних перельотів. (Вчителі географії Лелек Лелекович і Гагара Альбатросівна.) - Його уроки були суцільним концертом. ( Вчитель музики і співів Тьох Тьохкович Соловейко.) - Вона добре знала орлину мову, часто диктувала диктанти, стежила, щоб ніхто не списував. (Шуліка Сапсанівна.) - Це були два хлопчики, у яких добре виходило літання. (Горобчики Чик і Чирик.) - Ці учениці лісею були сестричками. (Сестрички-синички Цінь і Цвірінь.) - У нього гарно все виходило на уроці літання. (Чижик Пижик.) - На уроці літання були труднощі. (Лелеченя Льолик.) - Це було пташеня, над яким часто знущався Грифа. (Шуліченя Шуля.) - Цей учень вмів майбутнє вгадати. Скільки накує, стільки проживеш. (Зозуленя Кука.) - Він вважав себе найближчим родичем динозаврів, які жили шістдесят мільйонів років тому. (Індиченя Пиндик.) - Воно добре вміє плавати, не дуже вміло літати, над ним дуже збиткував ся Грифа.) (Каченя Крякс.) - Його родичі найбільший мороз витримують, аж мінус сто десять градусів. (Гусеня Гелгуш.) - Він дуже здібний до мов, прекрасно клекоче по-орлиному, знає мову плазунів. (Шпаченя Пак.) - Це для нього влаштували лісей, бо йому було нудно. Тухле яйце вцілило у самісінький задертий дзьоб. Це його хтось зіштовхнув з вишки. Це у нього замість орлиного клекоту вирвалося жаб’яче квакання. (Грифа.) - Це був професор комахознавства, доктор болотяних наук, Який поселився у безлюдній печері і писав мемуари. (Жабурин Жабуринович Кваквакум.) - Це зміїний прем’єр-міністр, який хотів з’їсти голомозенького Грифа. (Гадюк Питонович Аспид.) - Чудернацьке пташеня – червоне, мов жар, пір’ячко настовбурчене, на голові кумедний рудий чубчик, оченята веселі дзьобик усміхнений. (Жартик, той, хто вміє веселити дітей.) - Чуб у неї жіночий, з буклями, пір’я червоне, настовбурчене,очі веселі, підмальовані, дзьоб підфарбований червоною помадою.) Жарт-Птиця, мама Жартика.) - Чи прийняли Жартика до пташиного лісею. (Так. Він все знав, бо невидимкою був присутній на уроках.) - Чого вчить ця історія? ( Все вирішувати жартами, дотепами, розумом, а не кулаками.) 4. Підсумок уроку. - Всі команди відповідали на 5 питань. Визначення команди-переможниці. Відзначення найактивніших учасників команд. Оцінювання. 5.Домашнє завдання. - Намалювати ілюстрації до прочитаної книги.
|
Категорія: Мої статті | Додав: Grytsiv (22.02.2015)
|
Переглядів: 454
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
Друзі сайту |
---|
|
|