Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 18.05.2024, 23:29

Блог вчительки Кравчук Людмили Іванівни

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [8]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 26
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

В. Нестайко «Таємниці лісею «Кондор»
В. Нестайко «Таємниці лісею «Кондор»
Урок –гра. Літературні піжмурки.
2-й клас
Мета: навчати самостійно працювати з дитячою книгою В. Нестайка «Таємниці лісею «Кондор», розвивати уміння за поданими описами впізнавати героїв прочитаного твору, виховувати вміння дружити, мирно спілкуватися в колективі.
Обладнання: книги В. Нестайка «Таємниці лісею «Кондор», ВД «Школа»,2009, написи з назвами команд.
Хід уроку
1. Організація класу.
2. Повідомлення завдань уроку.
- На протязі 2-х останніх місяців ви читали із великим захопленням про героїв
Скелястої Гори у розкішному Мармуровому Палаці, про пригоди та таємниці, які там відбувалися.
- Сьогодні команди зібралися для того, щоб показати свої знання по прочитаній книзі, поділитися враженнями , продемонструвати уміння
впізнавати нових героїв.

3. Основна частина уроку. Гра «Літературні піжмурки»
По черзі команди отримують завдання. За правильну відповідь команда отримує 1 бал, якщо відповідь неправильна, на питання відповідає інша команда.
- Добрячий, нікому не чинив зла,найбільший, найсильніший, найрозумніший серед птахів. (Президент Пташиної Республіки Грифон Грифонович Кондор ).
- Він шепелявив, хотів навчатись у школі, був вередливим влаштовував істерики, єдиний коханий синочок. (Малий Грифа.)
- Йому понад 200 років, сідав на капелюха самому Наполеону Бонапарту, гарно розповідав про свої історичні зустрічі, дзьобнув імператрицю Катерину Другу у 1775 році, коли вона наказала ліквідувати Запорізьку Січ. ( Карл Карлович Воронюк, директор пташиного лісею.
- Справжні іноземці, весь час розповідають різні цікавинки з життя країн, мови яких викладали. (Вчителі іноземної мови мадам Какаду і сеньйор Фламінго.)
- Він придумував такі метиковані задачі, що пташенята дуже швидко
навчились рахувати, додавати, множити, ділити. (Вчитель математики Тук Тукович Дятел.)
- На уроках вони не лише розказували, а й показували відеофільми, зняті під час пташиних перельотів. (Вчителі географії Лелек Лелекович і Гагара Альбатросівна.)
- Його уроки були суцільним концертом. ( Вчитель музики і співів Тьох Тьохкович Соловейко.)
- Вона добре знала орлину мову, часто диктувала диктанти, стежила, щоб ніхто не списував. (Шуліка Сапсанівна.)
- Це були два хлопчики, у яких добре виходило літання. (Горобчики Чик і Чирик.)
- Ці учениці лісею були сестричками. (Сестрички-синички Цінь і Цвірінь.)
- У нього гарно все виходило на уроці літання. (Чижик Пижик.)
- На уроці літання були труднощі. (Лелеченя Льолик.)
- Це було пташеня, над яким часто знущався Грифа. (Шуліченя Шуля.)
- Цей учень вмів майбутнє вгадати. Скільки накує, стільки проживеш. (Зозуленя Кука.)
- Він вважав себе найближчим родичем динозаврів, які жили шістдесят мільйонів років тому. (Індиченя Пиндик.)
- Воно добре вміє плавати, не дуже вміло літати, над ним дуже збиткував ся Грифа.) (Каченя Крякс.)
- Його родичі найбільший мороз витримують, аж мінус сто десять градусів. (Гусеня Гелгуш.)
- Він дуже здібний до мов, прекрасно клекоче по-орлиному, знає мову плазунів. (Шпаченя Пак.)
- Це для нього влаштували лісей, бо йому було нудно. Тухле яйце вцілило у самісінький задертий дзьоб. Це його хтось зіштовхнув з вишки. Це у нього замість орлиного клекоту вирвалося жаб’яче квакання. (Грифа.)
- Це був професор комахознавства, доктор болотяних наук, Який поселився у безлюдній печері і писав мемуари.
(Жабурин Жабуринович Кваквакум.)
- Це зміїний прем’єр-міністр, який хотів з’їсти голомозенького Грифа.
(Гадюк Питонович Аспид.)
- Чудернацьке пташеня – червоне, мов жар, пір’ячко настовбурчене,
на голові кумедний рудий чубчик, оченята веселі дзьобик усміхнений.
(Жартик, той, хто вміє веселити дітей.)
- Чуб у неї жіночий, з буклями, пір’я червоне, настовбурчене,очі веселі, підмальовані, дзьоб підфарбований червоною помадою.)
Жарт-Птиця, мама Жартика.)
- Чи прийняли Жартика до пташиного лісею. (Так. Він все знав, бо невидимкою був присутній на уроках.)
- Чого вчить ця історія? ( Все вирішувати жартами, дотепами, розумом, а не кулаками.)
4. Підсумок уроку.
- Всі команди відповідали на 5 питань. Визначення команди-переможниці. Відзначення найактивніших учасників команд. Оцінювання.
5.Домашнє завдання.
- Намалювати ілюстрації до прочитаної книги.
Категорія: Мої статті | Додав: Grytsiv (22.02.2015)
Переглядів: 454 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Друзі сайту
Сайт вчителя початкових класів

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz