Сонце
серед ночі.
Урок-гра.
В гостях у чарівної скриньки.
2-й
клас
Мета:Навчати
стисло переказувати зміст прочитаного твору, розвивати читацькі інтереси,
виховувати гуманні почуття, прагнення до самостійної читацької діяльності.
Обладнання:
портрет В. Нестайка, у кожного на парті книга письменника –«Дивовижні пригоди в
лісовій школі. Сонце серед ночі. Пригоди в Павутинії»,(ВД «ШКОЛА, 2009)
чарівна
скринька із завданнями для команд.
Хід
уроку
1.Організація класу.
2.Повідомлення теми і мети уроку.
- Сьогодні команди класу: «Знайки», «Кмітливчики»,
«Чомучки», «Розумники», «Читайлики» будуть
виконувати завдання із чарівної скриньки. Спікери витягують завдання по черзі,
обговорюють його з членами команди, вибирають того дасть найповнішу відповідь на
питання. За виконане завдання команда може отримати від 5 до 10 балів.
3. Основна частина.
Завдання,що знаходяться в чарівній скриньці.
- Розказати як
Косю і Кольку приймали до спеціалізованої музичної школи з ведмежою мовою
викладання. («Сонце серед ночі», с.5-12)
- Розказати про те, як сталося так, що Кося і Колька
стали сидіти за однією партою. (с.14-25)
-Розказати про неприємності, які щодня чекали на
учнів лісової школи і про клятву, яку
дали їжачок і зайчик один одному.(с.30-39)
- Розказати чим подобалось навчання в лісовій школі її
учням. (с.26-30)
-Розказати чим закінчилась зарядка Косі Вуханя в лісі.
(с.40-53)
Музична фізкульхвилинка.
- Розказати про те, чим був викликаний переполох у
класі. (с.54-61)
.-Розказати про підслухану в лісі розмову між Вовчиком Вовченком і Шакалом Бацилою (с.62-71)
-Розказати про те, хто і як вирішив рятувати Вовчика
Вовченка. (с.72-81)
-Розказати про те, хто допоміг звірятам перемогти
Шакала Бацилу.(с.82-89)
-Розказати про
наміри Вовчика змінитись на краще.
4.Підсумок уроку-гри.
Оголошення кількості балів, яку отримала кожна
команда. Команди двічі мали можливість продемонструвати свої знання тексту
першої частини книги. Оголошення команди- переможця. Окремо відзначаються
найбільш активні учасники команд-
розповідачі, їм виставляються оцінки.
-
|