Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 19.05.2024, 02:01

Блог вчительки Кравчук Людмили Іванівни

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [8]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 26
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

В. Нестайко «Пригоди в Павутинії»

 В. Нестайко «Пригоди в Павутинії»

Урок –інтерактивна гра «Ти мені- я тобі»

2-й клас

Мета:навчати ставити питання до прочитаного, розвивати уміння відповідати на поставлені питання, виховувати бажання організовувати колективні ігри.

Обладнання: на дошці накреслене «поле інтелектуальної битви», на партах

книги В. Нестайка «Пригоди в Павутинії», ВД «Школа», 2009.

                                              Хід уроку

1.     1.Організація класу. 

2.     2.Мотивація навчальної діяльності. 

Цікава дуже гра.

Сьогодні час її настав,

Прийшла її пора!

До неї готувались ви

Усі заздалегідь.

Хто ж виграє сьогодні з вас

Кому так пощастить.

Команди заздалегідь знали до якого розділу вони готують питання. Вчитель питання нумерує на свій розсуд. На дошці креслить «поле інтелектуальної битви»

1        2   3   4   5

6    7   8   9   10

11  12  13  14  15

16  17  18  19  20

21  22  23  24  25

Учасникам гри  не відомі питання, що стоять за ними.

Капітан називає номер і одержує картку, що містить питання . Пощастить, якщо це запитання готувала своя команда! А можливо, й не дуже: за правильну відповідь на «чуже» запитання балів буде удвічі більше (2, а не 1).

3.Робота над темою уроку.

Запитання , які готувала команда «Знайки» по першому і другому розділах (с.93-118).

1.     Яка нова учениця зявилась у лісовій школі? (Це була Хрюша Кабанюк.)

2.     Які дивні речі почали відбуватись на шкільному подвірї ? (Ніхто не хотів гратись, всім стало нудно.)

3.     Що сталося з Сонею Лось і Вірочкою Вивірчук по дорозі зі школи додому?

(Їм було ліньки допомогти пташеняті, яке випало із гнізда.)

4. Чому Пантера Ягуарівна вирішила проводити батьківські збори? (Учні перестали вчитись, стали байдужими, лінивими.)

5 .Що сталося з учнями під час батьківських зборів?

(Всі, вкриті сірим павутинням ,заснули під вікнами класу.)

Запитання, які готувала команда «Кмітливчики» по третьому і четвертому розділах  (с.119-144).

1.Що сталося із учнями лісової школи після батьківських зборів? (Всі ходили заплакані і зарюмсані.)

2.Що скоїлось з учнями одного ранку?  (Всі зникли по дорозі до школи.)

3.Хто розказав Косі і Кольці про зниклих і порадив як їх рятувати? (Лісовичок-Боровичок, їм потрібно було плакати, стати маленькими.)

4. Що вони довідались про Ледарила Дурандаса? (Заморський чаклун, заражає дітей вірусом-ледачирусом, вони стають плаксивими, меншають, тоді Ледарило забирає  в торбу і відносить у Павутинію, країну ледарства і нудьги.

5.Як вдалося Косі і Кольці розплакатися?

(Колька вколов боляче Косю, а той влупив Колька лапою по носі.)

Запитання, які готувала команда «Чомучки»  по 5 розділі (с.145-161)

1.В чому летіли Кося і Колька в Павутинію?  (У великій торбі, схожій на порфель.)

 2.Хто заборонив прибулим  засинати? (Трататоля Сміюнець.)

3.Чому він сам не міг виручити з біди лісових звірят? ( Він казковий, невидимий,

потрібно, щоб хтось живим голосом повторював його слова.)

4.Як рятували Зіну Бебешко? (Розбудили, дали скакалку, порадили співати.)

5.Як рятували Михайлика і Борю? ( Розбудили, дали шахи, наказали співати.)

Запитання, які підготувала команда «Розумники» по шостому розділі (с.161-177)

1.Як будили Раїску, Соню, Вірочку, Вовчика і Рудика?

(Дівчаткам дали  ляльки, хлопчикам- футбольний м’яч.)

2.Чому сміливці вирішили збудити Ледарила? (Вони не могли знайти Хрюшу. Про це можна було дізнатись лише у Ледарила.)

3.Як визволителі примусили Ледарила розповісти їм про те, де Хрюша? (Примусили його гратися, а це для нього пекельна мука.)

4.Де була Хрюша? (У його сестри Хропулії, яка жила у палаці за Дрімучим лісом, у Кам’яній Пустелі.)

5.Що вразило їх у палаці? (Багато хропунів, які спали і страшенно хропіли.)

Запитання, які підготувала команда «Читайлики» по сьомому і восьмому розділах (с.177-196.)

1.Чому Колька провалився під землю? (Його проковтнув хропун Позіхайло, разом з ним провалився крізь землю.)

2. Як шукали Кольку і Хрюшу Кабанюк? (Грали гру «Гори-гори ясно!»)

3.Чому несподівано погасло світло у палаці, зачинилися вікна? ( Позіхайло розбудив Ледарила, пробравшись через підземний хід.)

4.Як вдалося перемогти страх? (Почали грати гру «Гуси-гуси», співали, танцювали, реготали і несподівано опинились на лісовій галявині.)

5.Як почали навчатись,  коли повернулись додому? (Дуже охоче.)

4.Підведення підсумку уроку. Визначення команди-переможця.

5. Домашнє завдання. Намалювати ілюстрації до прочитанного твору.

 

 

 

 

 

   

 

Категорія: Мої статті | Додав: Grytsiv (25.01.2014)
Переглядів: 904 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Друзі сайту
Сайт вчителя початкових класів

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz